با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل: زبان انگلیسی زبانه بیگانه نیست بلکه زبان مشترک دنیاست
زیارت عاشورا

خبرگزاری فرهنگیان:

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین جشنواره روش های فعال تدریس گفت: حدود نیمی از روزنامه های جهان به زبان انگلیسی منتشر می شود، 75 درصد تلتکست ها، 80 درصد وبلگ ها و سایت ها و 70 درصد ایمیل ها به زبان انگلیسی است پس انگلیسی یک زبان بیگانه نیست بلکه زبان مشترک دنیاست.

به گزارش سرویس آموزش و پرروش پانا - استان اردبیل، صابر سپهری در آیین جشنواره روش های فعال تدریس مبتنی بر فناوری زبان انگلیسی اظهار داشت: یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکارناپذیر است چراکه زبان علم دنیا زبان انگلیسی است و آموزش رشته های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به این زبان انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: عدم آشنایی با زبان انگلیسی برابر با زندگی سخت و دشوار در دنیای مدرن امروزی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل عنوان کرد: یادگیری زبان، باعث نوعی خرسندی درونی و رضایت خاطر و اعتماد به نفس می شود.

وی با تاکید بر یادگیری زبان افزود: یادگیری هر زبان دید انسان را به زندگی بازتر می کند و شخصیت آدمی را پخته تر سازد.

سپهری با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره هایی گفت: با هم بودن و در کنار هم بودن و هم اندیشیدن برای آینده بهتر نظام تعلیم و تربیت، جزو اهداف والای این جشنواره هاست.

وی ادامه داد: تبادل تجارب و افکار و تبادل روش های نوین تدریس نوید آینده روشن در آموزش و پرورش می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امروزه به دنبال رسیدن به یک کیفیت آموزشی مطلوب هستیم در قدم اول باید در روش های تدریسمان بازنگری کنیم، شیوه ها را باید از نو بسازیم و از روش های سنتی و تکراری پرهیز کنیم.

وی اظهار داشت: کلیدی ترین و اصلی ترین عنصر سازنده انسان های خلاق و پیشرو معلمین هستند و برای توسعه پایدار چاره ای جز سرمایه گذاری کلان در جهت رشد مهارت و صلاحیت حرفه ای معلمان نداریم.

سپهری تصریح کرد: پس هر چقدر این جشنواره ها را باشکوه برگزار نماییم راندمان کاری بالا خواهد رفت.

وی در پایان با اشاره بر تحول علمی جهان افزود: در جهان امروز که با شتاب تحول علمی و صنعتی را پشت سر می گذاریم برگزاری این جشنواره ها و نزدیک شدن افکار اجتناب ناپذیر می باشد



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394برچسب:, | 18:8 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |